Aerithma biranne__ yine de güzel bir isim. Bana da hep Uraslar, Araslar yaramaz olur diyorlar da ben pek inanmıyorum bakalım. 😅
Remziye_tanozdemirr sevvalcik Aras oğlumun ismi tavsiye ederim çok hoş isim canım tâbi size kalmış seçim 😊
Blackkcat Serendipity16 benim de oğlumun adı Yağız Ali 3.5 yaşında şimdi kardeşi oldu ve hala isim bulamadık
Serendipity16 Blackkcat ay ne güzel adaşlar nasıl peki yaramaz mı ? Ben hep böyle efendi olur diye hayal ediyorum yağız ismi ağır bi isim bence ama görücez 😂 yağıza uygun yiğit olabilir
Blackkcat Serendipity16 aşırı ağır abiye görmen lazım,tek başına yaramaz ama ortam bebesi tam bi Yağız😍
FZMB Serendipity16 arkadaşım büyük oğlunun adı Yiğit çok aşırı hareketli küçük oğluna Yağız adını verdi o daha sakin büyüyünce abisine benzemezse tabi😊
marsuk34 sevvalcik yiğit ve Alp den uzak durun bence bu forumda herkese bu isim öneriliyor her yerde bu ismi duyacağız gibi 😂
Serendipity16 FZMB görümcemin oğlunun adı yiğit aşırı yaramaz bir çocuk valla yiğit isminden soğumuştum ben 😂 inşallah yağızlar uslu olur