sevvalcik Kızlar erkek bebiş için isim önerilerinize açığım ben bir kactane buldum ama sizlerde yazarsanız çok mutlu olurum Benim bulduklarim Yiğit Alp Yiğit atlas Alperen atlas Yağız
Menekseeee847383 Kız kardeşim nisanda doğumu olacak dedim alperen oğluna bu ismi tak al sana 1 çeyrek tamam abla dedi bende rabbim bana verirse evren istiyorum❤️❤️❤️🤗🤗🤗🤗
biranne__ Aerithma banada eşim Aras dedi 😂😂 hatta bende bir gin önce o ismi rüyamda görmüştüm ama keşke yaygın olmasa bu kadar Uraz ismide güzel ama oda hoşuma gidiyor
Aerithma biranne__ anlamını çok beğendik bizde. Yurt dışında yaşıyorum o yüzden burada başka yoktur herhalde dedim. 😅
msk09 biranne__ rüyanızda gördüyseniz koymak gerekliymiş, bende ikinci isim olarak aras düşünüyorum💙🙏🏻
biranne__ msk09 bn öyle düşünmüyorum ya anlamlı güzel isim koymak gerekir onu bilirim onu söylerim yani rüyalara çok inanmam bn öyle ciddiye almam pek ya
Blackkcat Serendipity16 benim de oğlumun adı Yağız Ali 3.5 yaşında şimdi kardeşi oldu ve hala isim bulamadık
Aerithma biranne__ yine de güzel bir isim. Bana da hep Uraslar, Araslar yaramaz olur diyorlar da ben pek inanmıyorum bakalım. 😅