Nisaiste Allah Allah kasık ağrısı rahim büyüdüğü için olur veya enfeksiyon vardır ondan bence hatta enfeksiyon var gibi geldi kasık ağrısı yoğunsa idrar falan ver baksınlar enfeksiyonu hemen tedavi ettir başına bela olur yoksa tansiyonunu da takip etsinler gebelikte o da sıkıntı ama genel olarak çok gerilme bak ben neler yaşadım gebelikte çok şükür şu an 25 günlük oldu bebeğim hiç üzülme olur gebelikte böyle şeyler kendini üzme tansiyonların çok oynamasın tuzsuz ye doktora tansiyonunu söyle mutlaka yarın hemen sabahtan bir doktora git iyice baksınlar idrar testi vs ver enfeksiyon kasık ağrısı yapar kanama da yapabiliyor öyle önemli o da Allah korusun crp falan da baktır kandan iste onu da kendin talep et