Nisaiste tabi bakarlar ama aktif bir kanaman yoksa yarını da bekleyebilirsin çünkü en ufak kanamada her türlü direkt gitmen gerekiyor Allah korusun ben lekelenmeyle 15. haftada acile gitmiştim kanama bile değildi kan daha riskli olabiliyor meğer plasentam rahim ağzına yakınmış haftalar ilerledikçe yukarı çıkıyormuş rahim büyüdükçe 2 ay boyunca yattım ben fitil iğne vs kullandım belki seninkinin nedeni farklıdır ama o haftalarda çok büyük olasılıkla plasenta kaynaklı oluyor