Adenbebek canım benim içim çok rahat şükür 3 ve 4 lü test yaptırmayı düşünmüyorum sadece ayrıntılı ultrason giricem devlette ki doktor bana çok da korkulacak sonuç olmadığını söylemişti beni özeldeki doktorum korkuttu maalesef biraz paragöz bi doktor olduğunu anladım sana dedim yaştan dolayı olabilir diye için rahat olsun 🙏🏻❤️