Adenbebek Snlgzmm devletteki doktorada gostermek istiyorum acil giysem gösterebılırmıyım acaba zaten felaket grıp olmusum onun içinde gıtmek ıstıyorum
zuzulice Adenbebek canım bende 38 yasındayım aynı problem bendede var yasta risk cıktı gercekten morelim cok kotuu😞
mrsdoruk Adenbebek ya bende böyle bir sonuç çıkmamıs canım benimkisinde de papp- a 0,60 Serbest beta hcg 0,17 diyo ne demek anlamadım açıkcası bilen yardımcı olabilir mi acaba ?
Snlgzmm Adenbebek kızlar bu riskler yaştan dolayı da değişiyor kendinizi üzmeyin Bebek hisseder benim yaşım 27 ama düşük risk dedi doktor ve bu testler bi olasılık kesin ifade vermiyor Doktor benim için kombine risk önemli dedi oda iyi dedi kombine değerim 1/829
Adenbebek Snlgzmm bende kombıne rıskı 250 den asagıda olursa rısk bılıyordum evet bence normal degerlerimiz
DamLaaaa35 Adenbebek canım eğer maddi durumun varsa geliimiş testler yapıyorlar detaylı ultrasona bile gerek kalmıyor
Veyselimiz Kızlar bnmkide 1/250 cutoff değerin altındadır yazıo çok üzgünüm trisomi 1990000yazıo kızlar sizce normalmi cutoff 1:300 yazıo nasıl sizce
Snlgzmm Adenbebek sanırım senin doktorunda benimki gibi korkutmuş ve sırf tahlil yaptır diye öneride bulunmuş canım
mrsdoruk Adenbebek ayın 15’inde doktora gideceğim o zaman artık sorarım çünkü bakıyorum tek sayfada bu yazdıklarım var sadece
Veyselimiz Az bir risk dedi çok demedi ama düşük riskte dedi her doktora gösterdim çok düşük bir risk dedi bu
Adenbebek Snlgzmm merhaba ben diger doktordada yaptırdıgım ikili test sonucunu aldım oda 780/1 cıktı nıfty testı önermedi yasım 39 oldugu ıcın gayer iyi zaten yaşa göte bunu beklıyordum 300 de 400 de bir olsaydı kesin yaptır derdim dedi siz neye karar verdiniz?