Selamlarrrr,
Batım 6 sıydı. Son adetimin ilk günü 10 şubattı.
Dün akşam içime doğru adet başlamayınca test yaptım anında çift çizgi. Sonra internet yorumlarını okudum, yanlış çıkabiliyor diye yazılmış. Güvenemedim sonra sabah başka marka yaptım, yine hemen çift çizgi görünce beta baktırmaya gittim ve 597,68 mlU/mL olarak pozitifizzzz. 🤲🏻
Ama kaçıncı hafta iyi mi değer kötü mü bilmiyorum. Yarın doktordan randevu aldım. Değer için yorum yapar mı bakalım.