Para en çok yumurtaları büyütme aşamasında gidiyor ben agustos da başladım biz hastaneye 43.750 TL verdik henüz transfer olmadım 2 kere yumurta toplama oldu. Eger yumurtan fazla çıkarsa dondurma şansında oluyor istersen oma da ayrı Bi ücret veriliyor tabi.. Ben Kayseri acıbadem de yaptırıyorum Mustafa Taş da. Şu anda igneler falan hepsi 150yi geçti benimkü özel ama gerçi igneler devlette olsa aynı igneleri çok çok pahalı.. Bende de çikolata kisti var onu baskılıyorlar şimdi igne ile 2 ay ondan sonra transfere hazırlama ve transfer olacak inşallah benim sürecim böyle. Eger tüp bebek yaptıracaksan cebine saglam para koy bu yola çık ben bileziklerimi bozdum küçük altınımı, ve biraz da para anca yetişti ki paralar da akrabalardan çok para yardımı geldi saolsun yoksa çıkılmıyor işin içinden..