Sclkrcu kullandığın gebelık markası neydide silik cıktı kuzum? Aynısı başıma geldi 6 gun gecıkme ve artımed bebetime testleri hep silik cktı yani yalandı pozıtf …. Ama isyan etmedm sende etmıyorsun durumu izah edıyorsun anlıyorum balımmm❤️ benımde ağrılarım cok oldu yaa ılaç ıcmeyen ben ılaç attm düşün. Gec olunca ondan ağrı yapar sıcak tut kendını cok zorlanma ilaç iç sennden önemli değil hc bısey.. 🌸💋