annesinin_alparslani Aysegul_dur Prima yazan ve kullananların Filistin deki soykırım gelmez akıllarına sanırım
momqq Molfix ve sleppy arasnda gittim geldim molfix aldım bakalım bi paket doğunca denicez bi skıntı olmazsa devam
Aysegul_dur momqq 3 bez markası arasındayım Molfix turko ve sleepy ilk Molfix düşündüm pişik yapıyor dediler kafam daha çok karıştı 😂
annesinin_alparslani momqq kesinlikle Molfix. sleepnin eski paketleri güzeldi ilk doğduğunda oğlum bende ondan kullanmıştım sonra yeni paketleri çıktı onları hiç beğenmedim üstelik fiyatları da uçmuş Molfix turco. Turco daha uygun olduğu için onu kullanıyorum memnunum da bebem naturali de denedim oda fena değil
yeschef-13 Aysegul_dur merhabaa ben prima care ve prima aktif bebek aldım 1-2-3 numaraları stokladık 2 numaraya geçince 4-5 numarayı alacağız öyle öyle ilerlicez bu sistemle yapan arkadaşlarım ben bende onlardan mantıklı bulduğum için yaptım 💐 internetten alacaksanız pazarama ve Amazon dan alıyoruz biz genelde
Psikologmerve yeschef-13 merhaba, kaç tane bebek bezi stokladınız? Yani mesela 1 numaradan 70li 2 paket gibi mi?
Aysegul_dur Busramom07 ben stok yapmayı hiç düşünmedim ya tenine uymassa ya olmassa diye bakalım hala kafam karışık
Sermec27 Aysegul_dur sleepy kullanıyorum oğlumda en başından beri çok memnunum ne pişik oldu ne sızdırdı 🥰
Aysegul_dur Sermec27 öyle söylüyorlar benimde oğlum olacak nasipse hiç aklımda yoktu ama artık seçenek arasında artık 3 bez markasını koyup o piti piti yapicam artık 😂😂
Busramom07 Aysegul_dur valla onu bende düşündüm ama natural diye yinede aldım hemde baya baya aldım 1 numara sadece 2 paket aldım diğerleri 2 den 15 ,3 den 15 paket şeklinde aldım
Sermec27 Aysegul_dur inşallah memnun kalırsın yine hamileyim inşallah yine kullanacağım bh markayı bence iyi bir marka kendi memleketim diye demiyorum iyi yapmış Gaziantepli hemşehrilerim 🥰
Aysegul_dur Sermec27 😂😂 inşallah benim gibi kararsız kaygılı yeni anne olacaklarda memnun kalır canım
Selensse Aysegul_dur sağol canım seninde inşallah ben prima boykot dşye almadım molfix de onun kalitesinde bence
Bsrrgl Aysegul_dur baby turco ve sleepy ilk çocuğumda ikisinden de çok memnun kaldım. Bu seferde bunlardan aldım abartmayacak şekilde.
Aybukgeg Aysegul_dur bir ebe tanıdığımdan duyduğuma göre yenidoğanlarda sleepy veya baby turco kullanılması öneriliyor bende sleepy alacağım
busesssssss molfix almayı düşünüyorum sleepy için bedenler küçük sızdırma tarzı şeyler çok duydum, molfix önceki gibi değilmiş özellikle pure soft olanı cok beğeniliyor ıslak mendilide öyle.
Emine-kaya-26 Aysegul_dur bende çok araştırdım hem bütçeye uygun hemde güvenilir Molfix karar verdim ve aldım