Aysegul_dur Kızlar Allah nasip ederse bir oğlum olacak yenidogan bebek bezi olarak hangi marka ve ne önerirsiniz teşekkürler şimdiden
findiktan11 Aysegul_dur ben ilk ay için sleepy bionatural aldım sonrası için goon aldım. Goon prima muadili olduğu söyleniyor
Aysegul_dur gokcegn21 aslında kafam çok karışık herkes birşey söylüyor herşey tamam bebek bezine karar veremedim 😮💨
Aysegul_dur Gulkar sleepy hiç aklımdan geçmedi yeni doğan icin ilerleyen zamanlarda belki çok kafam karışık
Selensse Aysegul_dur molfix pure soft aldım bende yeni doğan 120 li çok araştırdım ama siz bilirsiniz bence en iyilerden biri . Daha kullanmadım ama henüz daha doğmadı oğluşum
gokcegn21 Aysegul_dur ilk ay denersiniz aldığınızı. bazı bezler alerji yapabilir çünkü. Sleeyp natural iyiydi pahalı olunca baby turcoya geçtim ben . ama sleepy extar da var bize alerji yaptın onu hiç kullanmadım
umut0808 Aysegul_dur hangi bez kullanacsgına senin bebeginin poposu karar veriyor en güzel marka pişik yapar ucuzu yapmaz bazen bebege göre degişir
Aysegul_dur Selensse bende Molfix ve turko arasındayım en çok benimde nasipse oğlum olacak pirimlara aşırı pahalı geliyor iki markadan biri ama acaba hangisi sağlıcakla gelsin oğlun inşallah canım
Alinrabia Selensse ben ılk dogdugu zaman kullandım kızıma pısık yaptı sleepye gectım suan 9 aylıgız hala sleepy kullanıyorum hıc degısmedım umarım sızde pısık yapmaz molfıx memnun kalırsınız
Selensse Aysegul_dur sağol canım seninde inşallah ben prima boykot dşye almadım molfix de onun kalitesinde bence
mnkcvcv Aysegul_dur benimde oğlum olacak Allah’ın izniyle bende Molfix ve turco arasında kaldım hâlâ almadım bez sleppy sızdırıyor dedi kime sorsam onun için direkt elendi benim için Prima zaten çok pahalı goon da iyi diyorlar ama emin değilim
gokcegn21 Aysegul_dur sleepy extra var bide onda alerji yaptı bizimki. Yani eğer sleepy alacam diyorsanız natural alın çok iyi o
aslanbeyy Primayı boykot ürünü olduğu için tercih etmedim . Molfix aldım 1 numara 240 adet gerisini deneyerek göreceğim 😇 sleppy iyiydi fakat şu son zamanlarda hep bir sızdırma şikayeti görüyorum yenidoğanlarda her alan değişiyor
Denizbllt findiktan11 ben direk goon aldım. Kullanan bir arkadaşım çok iyi olduğunu söylüyor. Dediğiniz gibi prima muadili dedi. Bakalım 2 hafta sonra doğum yapıcam inşallah sıkıntı yaşamayız
Prensesannesibir Sleepy en güzeli kızıma molfix ve prima pişik yapmıştı sleepy kullandım çokta sonucu memnun kaldım ikinci doğacak bebeğimede sleepy alacağım
Shr1Onder İlk bebeğimde sleepy kullanmıştık. Bezi bırakana kadar kullandık bir sorun olmadı. İkinciye de sleepy natural aldık 👍🏻