Ben 2 farklı araba aldım. Biri mamas papasın travel sistem bir arabası, o tabii tank gibi olunca bir de ileride kullanabilmek için kabin boy cybex libelle aldık. Çok güzel görünüyor ve aşırı hafif, küçücük oluyor katlanınca. 2 arkadaşım kullanmıştı onu da. Yenidoğan a uygun değil ama biraz büyümesi lazım. Tek sıkıntısı tam yatmıyor olması ama o çok önemli değil bence. Arkadaşımın kızı 3.5 yaşında bunu satıp yine hafif ama tam yatanını aldı ama bunun hafifliği ve küçüklüğünü özlediklerini de söylediler.