Sizin ve bebeğin bütün gün kan şekeri düşük olacak, iftrda bir anda yemek yiyince yükselecek yani bilemiyorum ne kadar sağlıklı olur bu durum. Ama biri yazmıştı oruç tuttum bebeğim birkaç gün sonra daha az hareket etmeye başladı orucu bıraktım diye. Ben 14+5teyim ama riske atmayi düşünmüyorum. Sizin kararınız tabi ki🙏🏻