Tugce889 Evet anneler ömrün boyunca hiç yememiştim. Ne olduğunu da bilmiyordum. Dün annem yapmış. Ama hiç adının neden öyle düşünmedim. Ve yedim sonuna geldiğimde anne bunun içindeki kıyma pişmiş değil mi dedim. Hayır adı üstünde çiğ börek dedi. Bitimine bir lokma bıraktım. Ama endişeliyim. Yani kızarırken acaba içindeki azıcık da olsa pişmiş midir? Salı günü ultrasonum var. Korkuyorum. Psikolojik olarak mı bilmiyorum hareketlerini de az hissediyorum gibi geliyor. Siz hiç yediniz mi? Tecrübesi olanlar yazabilir mi? :(((
emirtimr1 Tugce889 askım evham yapıyorsunsundur hiçbirşeyi yoktur inşallah kötü düşünme .hem tek seferlik bir durum,ayrıca hadi sen bilemedin anneciğin neden uyarmadı halbuki bizden daha tecrübeliler.sen sıkma canını inşallah güzel güzel dönersin kontrollerinden💜
Serfes1 Tugce889 canım çiğ börek bende çok aşerip yaptım içi çiğden konulup içinde sulu şekilde piştiğinden geliyor o ayrıca kıyma hemen pişiyor zaten hatta gerçek adı çiğ değil çi börek çiğ olmasıyla alakası yok boşuna endişelenme. Hem toxoplazma öyle zehir gibi gidip bebeğin hareketini yok edecek bişey de değil boşuna evhamdasın rahatlar mısın lütfen
MorKelebek54 Tugce889 sun aksam ayni seyi bende yasadim lahmacun ici artmisti onu degerlendieyim dedim yufkadan birek yaotim ama cok ince ince koydum kiymayi cigden kirmzii su felan yoktu ilk basta akti suyuu ama sonra cekti oismis gibi duruyidu ama riske atamadim canim ceke ceke oturdum masada valla 😔😔
bahocum Tugce889 bildiğim kadarıyla çiğ börek içindeki harç çiğden koyulduğu için adı öyle önceden kavrulmadığı için yani. Zaten kızgın yağda kızartılırken iç harcı da kızarıyordur endişe etmeyin. Ama daha iyi bilen arkadaşlar vardır belki ben çiğ böreği öyle biliyorum en azından 😊 bir de aslında isminin çiğ börek değil çi börek olduğunu biliyorum ben 😅
Psikologmerve Sakin olun Çiğdem hanım, hiçbir şey olmaz inşallah. Çocuklar bebekler çok güçlü varlıklar, içine koyulan kıyma ciddi bir miktar değil
Tugce889 emirtimr1 sağol canm aynen bilememiş bilmiyorum ki neden o zamanlar toksoplazma falan bilmiyorlar mıydı bilmiyorum ki :/
Tugce889 Serfes1 MorKelebek54 bahocum Çok teşekkür ederim kızlar evet azıcık da olsa pişse bile toxoplazma olsa bile gitmiştir diye düşünüyorum ben de 🙏🏻❤️
MorKelebek54 Tugce889 oyleyse kalkip yiyeyim bende 😂😂 dun aksam esim masada yersen bende karsisinda ayran ictim sadece 😂😂
Tugce889 MorKelebek54 kız yok dur nolur nolmaz riske atma 😂😂 ben bilmeden yedim bir daha asla yemeyi düşünmüyorum
MorKelebek54 Tugce889 Allah askina gaza getir bisi olmaz diye 😂😂😂 dekiriyorum yememek icin of ya 😂😂 aman be yemiyorum sinir oldum he 😂
Tugce889 MorKelebek54 Dr Kağan Kocatepe var YouTube da Türk gıda kodeksine göre kesilen hayvanlarda etlerde toxoplazma oluşmaz dedi. Türk gıda kodeksine göre kesildiğinden eminsen ye canım ama bilemiyorum 1 kereden bir şey olmaz da sürekli sürekli yemek zararlı olabilir ama. Benim de kola aşkım var eşim her gün içiyor. Nefsim körelsin diye 1 çağ bardağı yarım çay bardağı içiyorum haftada 1 falan :((((
MorKelebek54 Tugce889 ay bilmiykrum ya yemesem daha iyi 😔 benegimden onemli degil sonuçta kola dan bisi olmaz ben hel iciyodum valla yediklerime de oyle cok dikkat etmiyorum dikkatcedersem ohooo hamileligimin tasini cikaramam
Ramercan Tugce889 şaka mı yapıyorsunuz ciddi misiniz anlamadım. Pişmeden konuyor evet ama pişerken içi de pişiyor pişmeme ihtimali yok ben çok kez yedim bu kadar evham yapmak iyi değil
Tugce889 Ramercan tadı tam pişmiş gibi gelmedi ordan bir terslik var dedim zaten o yüzden sordum anneme o da kavurmadan içine koyduğunu söyledi. Ben de merak ettim bir sakıncası var mı diye. Anladığım kadarıyla siz arada yiyorsunuz ve bir sorun yaşamadınız. Teşekkürler 🙏🏻
BabyAta Ay böyle bir şeyde ilk kez duyuyorum ya çiğ böreğin içindeki kıyma tabi ki pişiyor. Hep yaparız yeriz. Anneniz nasıl yaptı bilmiyorum tabi ki ama çiğ kıyma içine incecik sürülür tavada iki çevirmeye pişer zaten. Yerken anlamadınız mı çiğ olda et pembe pembe olur yaniii 🤷🏼♀️