Dilan3462 perinatolojide ultrasonla bakıldı ama hiçbişey denmedi 2 doktor 2 asistan vardı odada terimlerle konuştular anlamadım uzun süre kaldım sonra genetik bölümüne aldılar bişeyler sordular kordon kanı zamanı gelince keseden sıvı dediler kabul etmedim fetal dna yaptırcagımı söyledim sonuç %98 eger hala riskli çıkarsa fetaldede keseden sıvı alıp %100 emin olmamız lazım dedi dua edin inşallah yarın arkadaşın yazdıgı yorumla eskişehire gidicem 10.30 kayıtlar başlıyormuş gece yola çıkıcaz inşallah sonuçlar iyi olur 🙏