Haticeburak06 benimde ilk oğlum hep çok önden giderdi bende böyle herkesle paylaşamak isterdim doğdu tosun gibi ama 40 gün emzirebildiğim için (lohusa depresyonu) çocuğum bir balon gibi söndü sonrası karanlık bende iştahsız bir bebek ile mücadeleye girdim Şuan 4,5 yaşında yeni yeni ev yemeği yiyor inanın insanların gözü nazarı değer 😊💜