Merhaba kızlar ikinci gebeliğim ve ikinci gebeliğimde tüp mideliyim. Tüp mideli olduğum halde bu gebeliğimde çok çok daha sağlıklı besleniyorum her açıdan. İlkinde 9 ay fastfood yerken bu gebeliğimde sadece et balık protein ağırlıklı ve sağlıklı besleniyorum. 24+3 de doktora gittiğimde bebeğim 950 gr’dı. Doktor bana bebek minik kalmış dedi ve çok moralim bozuldu dediğim gibi ben gayet iyi beslendiğini düşünüyordum. İlk oğlum 3,800 doğdu ona nispeten mi böyle kıyaslama yaptı bilmiyorum. Şimdi geceleri alarm kurup uykudan kalkıp muz yiyip süt içiyorum sizler bebeklere kilo aldırmak için neler yapıyorsunuz ? Benim gibi yapıp kilo aldıran var mı? (Kaşar peynir de çok fazla tüketiyorum)