Oznur-aytac04 Sclkrcu hadi hayırlı haberler inşallah ama ben galiba yarın da yapmayacağım bakalım bir 5-10 gün daha olmazsam sonra yapacağım hayal kırıklığına uğramak istemiyorum
Patito__ Sclkrcu olabilir tek test kesin diyemeyiz tabiide bnmde gec dollenme olmustu adetimin gecikmesinin besinci gunu cok silik gormustm, 50 cikmisti kan İnsallah vardir cnm guzel hberlerle insallah
rumeysa_mom Menekseeee847383 rabbim sevindirsin hepimizi hiç olmadık vakitte yüzümüzü güldürsün inşALLAH 🌸☺️🤲🏻
2312345467 Menekseeee847383 bilmiyorum dün adet olmam gerekiyordu olmadım haftaya kadar bekliyecem olmazsa kan veririm
Busraltn Sedefmine bende 5 şubatta regl oldum normalda pazartesi regl günümdü ama olmadım dünde erken gebelik test yaptım negatif. Bel kasık ağrısı mevcut şuan.🥹