MelodyFairy Sclkrcu bence erken kan vermek daha iyi olur sen bilirsin yine de ☺️olası risk veya kimyasala karşı
MelodyFairy Sclkrcu 2 senedir evliyim hemen hemen de bu süre bekliyoruz ☺️nasip ne zaman olursa artık 🥰
MelodyFairy Sclkrcu bir kez denedim takip ettim ovulasyon testiyle yumurtlama çatlama gördüm ama gebe kalamadım 🥹strese de gerek duymuyorum düzenli ilişkim olduğu için
Oznur-aytac04 karansmom_ benim 11. Gün oldu gecikti idrar testi yapsam çıkar mı 3-4 gün geçtikten sonra yaptım negatif çıktı
Oznur-aytac04 Sclkrcu ay inşallah ama senin zaten ikinci çizgide silik çıkmış galiba bende net tek çizgiydi sen kaç gün geçtikten sonra yaptın