Sclkrcu canım ben gördüm inşALLAH vardır bende adet düzensizliği var adetim 20 gün gecikti normalde ne kadar test yapsam çıkmıyordu bir şey bende test yaptım aynı senin ki gibi aşırı silik çıktı seninkinden bir tık daha koyu bugün kan verdim daha sonuç çıkmadı negatif çıkarsa bile test yapmaya devam edicem testlerde koyulaşma olursa tekrar kan vericem bende vermicektim ama arkadaşım ısrar edince kıramadım ☺️