Beren77 Hayırlı olsun öncelikle☺️ İlk gebeliğimde benim de öyleydi 9. haftada çalıştığım hastanede fizik tedavi doktoru kuru iğneleme yaptı birer hafta arayla rahatlamıştım. Rahim büyüdüğü için kalça kemiğine baskı yapıyor demişti. Bende fıtık başlangıcı vardı onun da etkisi vardır diye düşünüyorum. Ama doğum yapana kadar ara ara bel ağrısı hep yaşadım