Benimde 5 martti ama hala olmadim test yaptım günümden önce silik çizgi çıktı bugün yaptım erken gebelik testinde nagatuf çıktı bilmiyorum karnıma belime sürekli ağrı giriyir göğüslerim çok ağrıyor midem bulanıyor basım dönüyor inşallah gebeyimifr ilk gebeligimde kürtaj oldum dua edin lütfen 🥀🥲