Arkadaslar lutfen yardim edin 5 ay once dogum yaptim bebegim gece gunduz uyumaz en fazla 2 saat gece uyur hemen uyanir yaklasik 15 gun once korona oldum bebekten diger cocuklarima bakmaktan dinlenemedim agir gecti hastaligim gece uyuyamadim beslenemedim konuya geleyim 1 hafta once aniden kafa karisikligi denge kaybi aglama krizi icim bunaldi halsizlik uyuyamama basladi hala da devam ediyor cok kotuyum icim cekiliyor resmen hic istahim yok mutsuzum karamsarim kotu seyler olacak hissi var yemek yapamiorum is yapamiorum kendimde degilim sizce bu nedir lutfen bana yardimci olun arkadaslar dr a gittim depresyon olabilir dedi misol ilaci verdi 2 gundur kullaniorum etki daha gormedim ama cok kotuyum lutfen bilenler yazsin yalvarririm..