Rezan_korkmaz 26 haftalık olduk doktorum erkek dio pipi resmi olarak da resim verio ama o kadar formda post gördüm ki korkuyorum artık hazırlık yapmaya değişirmi dieee😀😀😍
Arsell Rezan_korkmaz ahaaha aynı ben. Ben de dün senin gibi resim paylaştım bu değişir mi korkmaya başladım diye 😁😁😁
Rezan_korkmaz 2bebelianneee hahahah doğumda dahi değişen olduğunu gördük den sonra korkar oldumm🙄🙄😀😀😀😀😀😀😀😍😍
Rezan_korkmaz 2bebelianneee burada 19 haftalık dı 🫢🫢 15 haftdan itibaren gösterdi hemen pipi yi🫠😀😀😀😄😄😄😍
2bebelianneee Rezan_korkmaz benim oğlum da 12 hadtalıkken göstermişti aynı bu şekilde hiç uğraştırmamıştı 😀
Rezan_korkmaz Minezra 😄😄😄😄 vala Halen bir zıbın dahi almadık duyunca çok şaşırıyoruz bizimde değişir die bekliyoruzz 😄😄😄🫠🫠🫠
Rezan_korkmaz Mennccaa yok canım 15 haftalıken erkeğe benzio dedi doktor 18 haftada net erkek dedi☺️☺️
Rezan_korkmaz Arsell insan duydukça değişir endişe si sarıyor tam oğlum die sevmeye alıştım doktor kız derse baya şok olurum ama😄😄🙄🙄🙄
Arsell Rezan_korkmaz inan bana ben de senin gibiyim. Benim görüntü de seninkine benzio. Kendimi inandırdım artık. Ama o değişti postlari insanın aklini bulandırıyor sürekli. Artık bakmıyorum 😁
Rezan_korkmaz Arsell detaylı da doktor erkek dedi artık değişmez die umud edip hazırlık yapmaya başlıcam yavaştan çünkü gün geçtikçe herşey ateş pahası oluyor çocum doğunca çıplak kalacak yoksaaaa😄😄😄🫠🫠🫠🫠🫠
Muratseyma2015 Arsell bi kaç defa sordum rahatsız olduğunu düşündüm o yüzden öyle anladım neyse sorun yok 😊
Arsell Muratseyma2015 yok yok postun sahibi de benim dünku postum gibi endişeli. Sen de değişir mi deyince tam üstüne bastın. Sorun yok kardeşim 🫂🫂😇