Busramom07 ahahahah bana da önce düşük tehlikesi dediler aylarca iğne kullandım erken doğum dediler sonra bebek 36 haftalıkken kanala yerleşmiş aşağıda inmiş bu bebek durmaz doğar dedi doktor 😅 benim bebek gelmek istemiyo😅
Herkes benim doğurmamı bekliyor annem eşim konu komşu herkes benden daha çok bekleyişte hatta kızım 3 buçuk yaşında bir kızım var o bile her sabah anne bu kardeşim niye doğmuyor yaa ne zaman doğacak artık diye soruyor😅