Kızlar son kontrolüm 2 hafta önceydi bebiş daha dönmemişti ama bugün doktorum döndüğünü ve başının çok aşağıda olduğunu söyledi kilo ve boy olarak 38 haftayla uyumlu bol bol yürü bu hafta gelebilir dedi sorum şu ki kanala girdikten ne zaman sonra doğum yaptınız🌸