Sevdanurr4 seni çok iyi anlıyorum bende 24 haftalık erken doğum yaptım bi anda suyum gelmişti 1 hafta hastanede yattım ama çocuğun hiç suyu kalmamıştı baya bi gitmişti ondan sonrada dediler alcaz seni zehirlicek bende kabul etmedim başka hastaneye gittim orasıda aynı şeyi söyleyince mecbur kaldım çocuğum hala yaşıyodu kalbini durdurup aldılar o an okadar ağladımki kalbi durdurdukları an anında ölmüştü zaten çok kötüydü sonra suni sancı verdiler 7 saatte doğurdum şükür anlattığım olay geçen sene 11 temmuzda oldu rabbim sabır versin şimdide 7 aydır deniyoruz olmuyo meğersem iltihap varmış tedavi gördüm bakalım bu ay nolcak 10 gün kaldı adetime 😇