Sevdanurr4 çok üzüldüm canım. Allah yardımcınız olsun. Kötü bir hiss biliyorum ama bir de şöyle düşün. Öyle doğması , senin için de onun için de çok kötü bir şey. Küçücük bebek acılarla başa çıkmaya çalışıyor, sen her bebeğine baktığında deli oluyorsun. Allah her kese sağlıklı evlat versin. İnan öyle doğurup, biraz yaşayıp gitmesi çok daha zor. Bebeğine 1 ad ver. Bebeğin seni cennetde bekliyecek inşaAllah. Ne olur olsun o senin bebeğin ve sen onun annesisin