Cylnmrym Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırdıysanız nerden veya hangi sayfalardan yaptırdınız yarın sipariş vericem yardımcı olur musunuz lütfen
ipeklinaismom Cylnmrym Instagram littlebaby_tr gerçekten harika geldi yastık tulum ve battaniye aldım Çikolata için Fethiyecikolata Magnet suslebeni
Serendipity16 Cylnmrym ben daha yaptırmadım ama urasbebetasarıma yaptırmayı düşünüyorum diğer yerlere göre daha uygun
Gurbetci1anne  burdan yaptırdım memnunum
Cylnmrym Kızlar ınstagramda gökkuşağı tasarım var bende ona yaptırmayı düşünüyorum daha önce yaptıran oldu mu acaba
BabyAta  Bu sayfada yaptırdım çok çok memnun kaldım urasbebetasarim. Kumaş kalitesi yumuşacık çok güzel. Nakışıda kusursuz 10lu takım 900₺
Cylnmrym BabyAta bende sızin tavsiyenizle bu sayfaya yaptırdım ınsaAllah sızın gibi memnun kalırım :)
ipeklinaismom haticekrkmz_49 yastık battaniye 900 , tulum set 350 vermiştim . Battaniye kaliteli muslin ince değil
umutsmom20 Cylnmrym ben Trendyol dan bir satıcıya yaptırdım çokta memnun kaldım yıkadım ütüledim giyeceğimiz günü bekliyoruz 😊