melike81_ Limonlukekkk ben gece yatmadan içiyorum miğdemi bulandırıyor demiştim banada gece yatarken iç o zaman dediydi hep öyle kullanıyorum
Ssb Limonlukekkk ben kullanıyorum hatta şuan başka bir demir ilacı verdi eczane o ilaç yok diye ellerinde yeni verdikleri ilaç o kdr büyük ki içerken plastik tadından ve büyük olmasından midem ağzıma geliyor en iyisi o ilaç bence
Limonlukekkk Uydurbisey benım de eskisi kadar bulantım olmasada oluo yıne bende prilam alıyorum da acaba bu ilaçta yapıomu dedım
anneoluyorum21 Limonlukekkk bende yeni bu ilaca başlamıştım bende çok karın ağrısı bulantı ishal yaptı doktorum bırakmamı söyledi eski demir ilacıma geri döneceğim
Begboss Ben kullanıyorum. Demir ilaçlarını almadan önceki ve sonraki 2 saat içinde süt ürünü tüketmemek tavsiye edildiğinden sabah kahvaltıda peynir vs. yiyebilmek için gece yatmadan önce içiyorum. Mide bulantısı olmadı hiç
esindogantirak Aysima_19 yaklaşık 2aydır kullanıyorum sabahları aç karna, kabızlık için de gece yatmadan biraz önce ılık suya 2 /3 tane günkurusu kayısı koyuyorum, yumuşayınca hem suyunu içiyorum hem de kendisini yiyorum, tavsiye ederim
maviipapatya Aysima_19 ya ben 3. Demir ilacıma geçtim bu kabızlık belasından kurtulamıyorum. Doktorum toz yazdı ondan içiyorum ishal oluyorum ama demiri bıraktım resmen bu kabızlıktan dolayı. Ne yapacağım bilmiyorum. Çok arada tuvalete çıktıysam demir ilacı içiyorum peşine. Zaten kabıza meyilli vücudum vardı. Hepten taş oluyorum ben de. Vicdan azabı da çekiyorum bi tavsiyeniz var mı
seliniiim77 Mide bulantısı , kusma , mide ağrısı yaptığı için bıraktı . İlk gebeliğimdede , ikincisindede dokundu.
KuzeyinAnnesi10 Limonlukekkk hamilelikte kullandım dokundu mideme onun yüzünden kusuyordum degsitiridm rahatladım Ferum tavsiye ederim
Ftma81 Limonlukekkk ben kullandım ama berbat bir ilaç bulantı ve aşırı şekilde yanma yaptı doktora söyledim ve değiştirmiştik