Mervus Kızlar,özellikle aramızda bu konuda ihtisas yapmış olan varsa sorum onlara,ben nemlendirici almak istiyorum yüz için fakat araştırdım ki içerisinde sert kimyasallar olan ürünler (normalde de iyi değil zatenn de) hamilelikte hepten zararlıymış. İçeriği temiz nemlendirici öneriniz var mı? Yalnız dehşet pahalı olanlardan olmasın bütçeyi de düşünelim🙈 vichy falan iyi diyorlar da emin olamadım.
Deletedmom004 Mervus Maia Argan özlü krem kullanıyorum canım yüzüm için. Çok memnunum bitkisel bi krem eczanelerde de satılıyor. Ben cosmo home dan almıştım. Dudak çevrem çok çabuk kuruyordu. Banyodan sonra ve makyajdan önce sürüyorum çok iyi geliyor. Fiyatı da 70 tl gibiydi.
Glitter Mervus Rossmann in kendi markaso alterra var, oldukca temiz icerikli, hatta renkli kozmetikleri bile.
Babyloading Mervus Yves rocher markasına da bakabilirsiniz ben yüz temizleme jeli, nemlendirici krem, peeling maske yıllardır bu markayı kullanıyorum . Doğal içerikli hamileliğimdede devam ediyorum o yüzden
tugba_kck_1987 Allerjik bi tene sahibim yıllarca aktarlardan karışım krem yaptiriyorum hazır satılan kremler fayda etmiyo egzama sedef ve allerjik bi bünyeye malesef herşey fayda etmiyodu.. hamile olduğumdada sivilceler çıkmaya başladı yüzümde vücudum kurudu ağaç kabuğu gibi bişi oldum. Aldım elime bi kavanoz içine kakao yagi susam yagi argan yagi gül yagi badem yağı buğday yağı koca kavanoz krem elde ettik sabah akşam yada banyodan sonra bütün vücuduma yüzüme bile güzelce sürüp masaj yapıyorum hem bu sayede cildin nemlenecek hemde karnimda çatlaklar az olacaktir. Fikir amaçlıdır denedim toplam 70 tl falan tuttu ama bana doğuma kadar gider inşallah
Mervus tugba_kck_1987 çok mantıklı aslında canım valla helal olsun hem temiz içerik ama işte ben biraz tembelim hemen önüme hazır konsun istiyorum🙈 göbüş için mustela aldım şimdi yüz içinde hazır bişey olsun onu kullanayım diyorum emzirme döneminde falan da ama 400 ₺ falan diyor içeriği temiz kremlere şok yaşadımm🙈🤦♀️ Dediiğin çok mantıklı👍
Elizveannesi tugba_kck_1987 sivilcelere nasıl Bi çözüm buldunuz? Ya da bulabildiniz mi? Benim de sivilcelerim oldu..
Doga_deniz Mervus yves rocher e bi bak canım. Benim de cildim egzamalı ve çok hassas makyaj malzemelerinden de diğer ürünlerinden de çok memnunum silikon paraben alkol hiçbi şey yok içinde ambalajlarına kadar doğal içerik. Tavsiye ederimm🤗
tugba_kck_1987 Elizveannesi farmasinin aynisefa yağını yatmadan sürüyorum bide aktardan aldigim yağ karışımları sürüyorum baya fayda etti ama kesin çözüm değil adet dönemlerinde özellikle çok fena
marven Elizveannesi madecassol diye bir merhem var eczaneden aldim doktoruma göturdum bugun kullanman da bi sakinca yok dedi prospektusunde de hamileler kullanabilir yaziyor. 3 kere surdum uclanan ve ardi arkasi kesilmeyen sivilcelerim gitti benm bi de aksamlari yaniyordu kızarıyordu gogsumdekiler alnima dokunurken tiksiniyodum yani bi iki tane degildi ama aninda kurutan bi sey cok memnun kaldim ben
Doga_deniz Elizveannesi clinique anti blemish solution set kullanmıştım hamile değilken yüz yıkama köpüğü sivilce karşıtı solüsyon ve nemlendirici var içinde doktorunuza sorup zararı yoksa kullansbilirsiniz çok etkili akneyi sivilceyi silip atıyo ama yüzünüzde iz varsa bi krem daha var izler için onu da beraber kullanın derim
Mervus tugba_kck_1987 evet canım ben de yağlar pek etki etmiyor tersi etki gösteriyor oyüzden cesaret edemiyorum ya ama aklımda teşekkür ederim😊
Mervus Babyloading aklımda en en en çok olan markaydı bu canım ben de az evvel sayfasında gezindim cidden kullandığı kimyasallar bile temiz içerikli görünüyor fiyat sıkalası da ortama minvalde yerinde inceleyip alıcam sanırım 👍
emel16 Babyloading evet ya bende bunu almayı düşünüyorum canım memnun kalmana sevindim emin olamamıştır yarın gidip bakmayı düşünüyorum. Benim ellerimde çok fazla kuruluk oldu krem sürüyorum on dk en fazla artık kuruluktan çok acımaya başladı. Hem doğal içerikli hem çok iyi bi nemlendirici almam lazım o yüzden
Hevii Babyloading bende daha önce kullandım onu alkollü parfümlere alerjim vardı ilk denerken kullandığımda bişey olmadı fakat eve gittiğimde yine alerji yaptı ve aratırdığımda bu markanında flormarın yan sanayisi olduğunu ve alkol içerdiğini öğrendim