Hanımlar hayırlı geceler. Bugün kontrolüm vardı 33. Haftaya yeni başladım doktorum suyumun çok fazla olduğunu erken doğum olabileceğini riskim olduğunu söyledi. Geldiğimden beri araştırıyorum ve iyi şeyler okumadım açıkçası. Başına gelen içimi rahatlatacak olan var mı bu durumda ne yapılmalı .. gebelik şekerinden şüphelendi ama kan tahlillerimde de normal çıktı baktığımda bebekte anormallikler olabileceği yazıyor lütfen içimi rahatlatın