Benım ilk doğumum çok iyi geçmişti. Sanıcıyı evde çektim. Hastaneye gittiğimde 8.5 cm açılmam vardı. Yaklaşık 1 saat içinde doğurdum. Ama ona rağmen bu sefer çok korkuyorum. Niye bilmiyorum. Bir de ilk doğumumu özelde yapmıştım. Şuan fiyatlar çok fazla devlet düşünüyorum ama çok fazla olumsuz yorum görüyorum. Ondan da korkuyor olabilirim.