Damlanur0524
Şeyyyy onun içinde şöyle diyolar 😂 insan hiç bi acıyı unutmazmış bi doğum acısını unuturmuş diye 😁
Hatta doğumdan sonra kayınvalidemler geldi hastaneye bi kaç saat sonra, ve gözlerinin içine bakarak ‘ bi daha mı tövbeee ben doğurmam ’ anlamında kafamı sallamıştım .
O da bana , tabi canıııımmm , anlamında bana kafa sallamıştı 🤪
haklıymış canım anam 😃