Atyonlugra ben epilepsi hastası olduğum için takibimi yapan nörologlar 9 ay boyunca hiç bıraktırmadan folik asit kullandırdı. Bebeğinizin sinir sistemi, omurga gelişimi için çok önemli bir takviye. Aksi takdirde eksikliğinden gebelik sonlandırmak zorunda olan binlerce anne var. Folik asitin zararlı olduğunu bilimsel olarak kanıtlayan bir tane doktor yok. Önermeyenler sosyal medya ve tv şarlatanları. Ki zaten folik asit depolanamaz fazlası vücuttan atılır bu da fazlası otizm yapıyor iddialarını direkt suya düşürüyor zaten. Yerli yabancı onlarca tıp Kongresi’nde bir çok doktor dinledim bir tanesi folik asit otizm yapar demedi.