Adgg Aaah canım benim keske elimden bisey gelse.Allah oldukca umut hep var umudunu kaybetme rabbime sığın.Kalp hastalıklarının en ağırı hipoplastik sol kalp daha agırı yok demisti dokdorlar.Banada ameliyat bile etmeyebiliriz demislerdi ama sonra kurul toplandi ameliyata karar verildi.Unutma bebeklerimiz bizlerden daha güçlüler. rabbim gönlüne insirah ferahligi versin.Sağ Salim yavruna kavuş insallah.Keske yanında olabilsem…Bebegin hangi hastanede