Adgg Biliyorum ne kadar zor oldugunu gecici bir süre öyle düsûn.Bebeginin iyiligi icin Hersey.Belki suan yaninda deil evet ama en kısa zamanda yanina gelecek eminim.Bebegin çok güçlü❤ başaracak inanıyorum Ben.Sende kendine dikkat et gücûnü topla evladına kavusacaksın.Yanında refakatcı yokmu canım