Anneyim5818 mrvkrbyk 2 defa spinal anestezi ile sezeryan oldum sadece bebegime kavusacagm ana odaklandim o kadar guzeldi ki. Hiç korkmayın. Sonrasnda da aksama kadar daha iyi hissediyosunuz
Tlybilgic24 Masal12345 muhtemelen bir sebebi vardır bunu size soylememeleri saçmalık. Aynı doktora mı gidiyorsunuz yine ?
Masal12345 Tlybilgic24 bel ağrısı olmuyormuş sezeryana gierken koldan iğne yapıp uyuşturuyolarmiş anestezi veriyolar yani ben bilmiyordum böyle bir seçenek olduğunu
Gulsah_09 mrvkrbyk benim de ilk sezeryanım olucak 36 haftalik suan amaliyati hic dusunmuyorum bebegime odaklandım hep onu dusun yaninda olacagini gecmeyen acı yok ve pozitif dusunursek oyle de gecer sagliklica kovusun insallah bebeginize 🥰
Gulsah_09 Dlncvn35 bugun 36 haftalığım kontrolum vardı ama doktorum daha gün vermedi haftaya tekrar cagirdi ne zaman derse