Kesilme korkusu vardi sadece hissedicem sanıyorum 2 kere sezeryan oldum ve dikerlerken çok sıkılmıştım 😀😉😉ayaklarında yanma hissedicen falan Dior bende hocam hissediyorum bayiltin nolur bakın oynatıyor um ayağı flann diodum o sırada çoktan kesip bebeğin sesini duyuyorum yada sakinleştirici vuruyolar zaten kötü olunca