metemom_ ilk gebeligimde spinal oldum ,şuan 36 haftalığım bundada spinal olucam inşaallah,belden iğne hiç acımıyor bide zaten ameliyta esnasında herhangi bi sıkıntı olursa serum takılı oluyor direk ilaç uygulaması yapıyorlar,beni birden baş ağrısı tuttu ameliyat esnasında başım çok kötü dedim hemen bı ilaç anında geçti 🌸