metemom_ ne açıdan ağrı yapıyor bel sırt gibi mi ? Ameliyat esnasında sabit dur kendini de kasma basini vs.. oynatma yeter. İğneyi gelince kolumuza, kalcamiza da igne vuruyorlar zaten uyusuyorsun o kadar korkulacak bisey değil bence .. doğumdan çıkınca bol bol nescafe içersin agrin olmaz Allahin izniyle hem genelde bebeğe de anestezi geçiyor spinalde geçmez.