Benim nisanim geldi üç gün oldu üstüne merdiven hurma hepsini yaptım dün gece sancım vardı çoğalması ve düzenli hale gelmesini bekledim evde biraz daha vakit geçirmek daha saglikli diye düşündüm.dusa girdim ve rahminde bıçak saplanmasi gibi yırtılma gibi bir acı hissettim dusta. Çıktığımda Uyuyakalmisim bı kalktım sabah hiçbir şey yok. Bu doğum başlangıcı mıdır böyle yaşayan var mi