Zlhbayram sabah 9a doğru yatışımız yapıldı 2 cm kadar açıklık vardı daha sonra Suni sancı verildi ama hiç hissetmedim daha sonra bebeğin kalp atışları yavaşladı doktor biraz daha verip nstye tekrar bakacağız ona göre normal mi sezeryanmı karar vereceğiz dedi baktı ve sıkıntı olmadı yatış şeklinden dolayı öyle olmuştur dedi daha sonra sancı verilmeye devam ettim hemşireler doktor gelip bakıyor sen nasıl hissetmiyorsun diyorlar ama gerçekten hiçbir his alamadım ve açılmamda olmadı haliyle. Daha sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım ve sanki o hissetmediğim sancıları katlanarak hissetmeye başladım açıklık 4-5 cm olana kadar sancı çektim en son dayanamadım epidural vuruldum çünkü sancılara rağmen açılmam çok yavaş ilerledi. Vurulduktan sonrası çok şükür güzeldi 10 dk içinde acı %80 kadar azaldı sadece sancı olduğunu hissediyordum acı çekmiyordum ve daha sonra yatakta uzandım bir süre sonra açılmaya bakmak için çağırdılar ve suyumu patlattılar temiz mi değilmi bakmamız gerekiyor dediler temiz çıktı riskli Bi durum yoktu çok şükür suyu da patlattıktan sonra yavaş yavaş bebeğimin geldiğini baskısını hissettim büyük tuvaletiniz geliyor gibi Bi his daha sonra doğumhaneye alındım baktılar yok biraz eğilme kalkma hareketleri squat yap dediler odaya gittim tam yaparken geliyor eve t hissediyorum dedim hemen doğumhaneye koştuk girdikten neredeyse 10 dk sonra bebeğim doğdu çok güçlü bir ıkınma istiyorum dedi doktor hiç kesmeden ıkındım çünkü korkuyordum bir an önce olsun istiyorsunuz ve Allah o gücü veriyor orda hepinize dua ettim Allah herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin diye. 10 dk sonra bebeğimi kucağıma verdiler ve dünyanın en mükemmel hissi gerçekten şuan ikimizde iyiyiz çok şükür biraz dikişim var onlarda yavaş yavaş geçiyor sayılır ama doğum olup bittikten sonra insan dikiş acı hiçbişeyi düşünmüyor şu koku insanı mest ediyor hiç korkmayın eninde sonunda oluyor acı hepsi geçiyor Allah hepinize sağ salim kucağınıza alabilmeyi nasip etsin. İsteyen olmayan herkese de nasip olsun inşallah güzel yorumlarınız için de hepinize çok teşekkür ederim gece hiç uyuyamamıştım mesajları görünce kendimi Bi nebze olsun rahatlattım hepiniz çok sağolun💙