Yarın normalde tam 39 haftalık oluyoruz ama bugün kontrole gittiğimde doktor 40 haftalık görünüyor haftaya beklersek kafası zorlayabilir dedi 2 cm açıklık vardı az az sancılar var ama yarı suni sancı vereceğim sabah 8de yatışını yapalım dedi inşallah buraya pozitif normal doğum hikayemi ekleyebilirim💙