Ravzayavzzz ben ilk kızım da 9 ay boyunca çektim ve gerçekten doğru düzgün kilo bile almadım 48 kilo ile hamile kalmıştım 57 kilo ile doğum yaptım geri 48 kiloya düştüm doğumdan sonra gerçekten mide bulantısı ile berbat bir hamilelikte şu an ikinci gebeliğim 34 haftalığın ilk 4,5 ay mide bulantım oldu 8 haftada falan çok o kötüydü doktoruma söyledim artık bütün işlerim aksıyordu çocuğuma bakamıyordum bana
dr pirilam yazdı onu günlük içiyordum sabah akşam çok kötü olursam 3 tane içtim işte bin de bir de olsa içtim 3 tane hiçbir zararı olmadı hiçbir sıkıntısını yaşamadım çok memnun kaldım yani Allah o ilaçtan razı olsun diyebilirim normal hayatıma dönderdi beni mide bulantıların bitene kadar o ilaçsız yaşayamadım yani sadece içtikten sonra biraz uyku yaptı bana