Lavinya21 24. Haftada gittim ben. sabah aç karnına gidiyorsunuz 1 gazoz gibi içecek veriyorlar hiçbir farkı yok onu 15 dk içinde bitirmeniz gerekiyor ki kan seviyesinde artış olsun sekere bakmak için. Neyse kan aliyolar o bittikten sonra. 1 saat bekliyorsunuz hicbirsey yiyip içmeden. 1 saat sonunda tekrar kan alıyorlar ve 1 saat yine bekliyorsunuz aç karnına sadece 1 bardak su içme hakkı verdiler bana 750 ml yükleme yapıldı bu arada. Sonra 1 saat daha aç bekleyip son olarak tekrar kan alınıyor yani 3 kere kan veriyorsunuz aç karnına 3 saat aç ve susuz kalıyorsunuz. Ama bu süre içinde asla kusmamaniz gerekiyor. Kurarsanız geçerli olmuyor bastan yükleme yaptırmanız gerekiyor. O yüzden bulunduğunuz yerden çok uzaklaşmadan beklemeniz öneririm. Ben muayenehane uzanmıştım. Müge anlı izlemiştim 🤣 neyse sonra gidebilirsiniz diyolar. Ordan çıkınca güzel bi yemek yedim. Tabi sonuç hemen çıkmadığı için yeme içmeme dikkat ettim. Somucta gizli sekerim olabilir ya da insülin direnci yüksek olabilir. Bunların bende olması bebeğimle olmasına yol açar obez doğar böbreklerin soruna yol açar. Ama bu işin kg ile yada yediğin içtiğin ile alakası yok çünkü gebelik şekeri normal şekerden farklıdır. Gebelik bitince geçiyormuş zaten. Benim temiz çıktı sonuçlarım çok şükür. Bence korkacak bisey yok ben arada evde cihazimla kontrol ediyorum hala normal düzeyde doğuma 1 ay var o yüzden yaptirin içiniz rahat etsin. Ama kontrol edin arada cihazınız varsa sonrada çıkma ihtimali olabiliyormuş. Anlatacaklarım bu kadar.