Zeynooooooo Gyulche bende ayniyim ben 29+6im gunduzleri bile nefesim daraliyor disarida olarken nefes nefese kaliyorum
Gyulche Zeynooooooo aynen canim bu gun hastanedeydim beni cildiyeciye saldilar inan oraya gidene kadar nefes nefese kaldim.oturdumda bogazimi sikiyolar gibiydi ztn agirlik.hisediyorum
Aslinuur nurgulaydogdu06 nurgulaydogdu06 bu problemi yaşayan tek ben değilmişim demekki bende çok kötüyüm bu durumdan
asell13 Gyulche bende aynıyım canım kalbim çıkacak gibi nefes alamıyorum drm bana fazla yeme çok hızlı kilo alıyorsun dedi muhtemelen ondn 🤷♀️
Gyulche asell13 bazen kaciriyorum ozaman daha cok oluyor bide benim bogazimi sikiyolar gibi sonra basimda baski hisediyorum tansiyonum iyi
Gyulche incim2306 aynen aksamlari birsey oluyor gunduzleri coknnadir patlayacak gibi icim gazla doluyor sanki
asell13 Gyulche benimde tansıyonum iyi kan basımcı yükseliyor canım kafanı yüksekte tutmaya bak bacak aranı yastık al veya ayak altına rahatlıyosun biraz
Gyulche Boncukk123 evet hickiriklarini asarda hisederken bu gun biraz daha yukaridadi ayin 13 de kontroldeyim bakicaz
OktaycanveAnnesi Gyulche bende ama gebelikten önce de vardı bende yoğundu ilaçla hafifliyordu sonra geçti şimdi yeni yeni tekrar başladı gibi
Bsrrgl Gyulche sırt üstü ve tek yastık şeklinde yatmayın. Yüksek yatın ve yan yatın. Bebek göğüs kafesine kalbe baskı yapiyor
Gyulche Bsrrgl ztn istesemde sirt ustu yatamiyorum.midemde hemn baski hisediyorum arada bebek asarlarda geziyosa