Gyulche 29+3 um bende aynı şekilde ıkı yürüsem nefes nefese kalıyorum oturuyorum gogus kafesim daralıyor yatıyorum hepten nefessiz kalıyorum kaburgaları baskılıyormus bebek artık bu haftadan sonra nefes darlığı normal canım Allah nasib ederse de bebek baş asaga dönerse ancak o haftada o göğüs kafesi rahatlar rahat nefes alırız 🌸