Deletedmom_72 Mrv1234sim aynen canım bana da çıkıntı vr diyor galiba erkek ama ben kız istiyorum hayırlısıyla bir daha gebelik düşünmüyorum benim hamilelik zor geçiyor gurbetteyim
Mrv1234sim Deletedmom_72 ilki erkekmi yoksa canim o yuzdenmi kız istiyorsun zordur benimde ilk başlar çok zor geçti bilmeden tomografiye girdim doktorlar aldır dedi hep😔
Mrv1234sim Deletedmom_72 evet 85 tl ücretiydi 6 7 haftalık foto varmi onda sagdaysa kız oluyormus soldaysa erkek galiba Ramzi teorisine göre
Bebekkk00 @Momasil_42 Ay gerçekten mi İnşallah dediğiniz gibidir nerden anlıyorsunuz tahminleriniz doğru çıkıyor mu acabaa 🥰
Mrv1234sim Deletedmom_72 yapcak bisey yok iki tane erkekle baş ederiz artık isterdim kız çocuğumla olsun diye ama nasip ☺️
Deletedmom_72 Mrv1234sim aynen nasip bazen çok üzülüyorum Allahım affetsin şeytan vesvese veriyor pişman oluyorum Rabb’im hayırlısını versin
Mrv1234sim Deletedmom_72 üzülme canim evlat sonucta kız erkek fark etmez sağlıklı olsunda bizi doktorlarda arada bıraktı değişir diyolar söylemiyorlar
Deletedmom_72 Mrv1234sim aynen öyle canım artık hayırlısı olsun yapacak bir şey yok zaten doktorları anlamakta biraz zor 🤭