Mrv1234sim Minigiim-vebenn52 valla doktor 12 haftalikken çok küçük bi cikinti var ama 4 hafta gelince yokta olabilir dedi kafamı karıştırdı benim iyicene🤣
Mrv1234sim Deletedmom_72 15 tarama testi sonucumu alamaya gittim dedim bakarmsiiniz gene cikinti gözükür dedi 16 da net belli olur dedi 13 hafta gititgimde
Mrv1234sim Deletedmom_72 cuma günü gitcem eğer öyle derse kavga ederim kzi degistirim doktoru direk 🤣
Mrv1234sim Deletedmom_72 instgramda sordum ben kız dedi kadın yüzde 70 dedo ama burda herkes erkek diyor instgramdakinede pek güvenmiyorum zaten
Deletedmom_72 Mrv1234sim aynen canım bana da çıkıntı vr diyor galiba erkek ama ben kız istiyorum hayırlısıyla bir daha gebelik düşünmüyorum benim hamilelik zor geçiyor gurbetteyim